Peaty's LinkLube Wet from giver en superglat, holdbar og støjsvag kæde under våde og beskidte forhold.
Vi præsenterer Peaty's LinkLube Wet!
hyper Dette kædesmøremiddel er en let biologisk nedbrydelig blanding af olier, voks og kraftige korrosionshæmmere, der giver dig en superglat, holdbar og støjsvag kæde under de vådeste og mest beskidte køreforhold.
Den er udviklet på baggrund af de hårde krav i Enduro World Series (EWS), hvor rytterne ofte skal køre hele dagen under de vådeste og mest beskidte forhold. Peaty har designet LinkLube Wet til at klare disse krav og mere til - den kan nemt holde en hel dag under alle forhold uden at blive til en tyk substans, der er umulig at rengøre.
LinkLube Wet er en blanding af voks og olie med højere viskositet og en højere koncentration af voks og korrosionshæmmere end LinkLube All-Weather.
Du skal blot påføre smøremidlet på indersiden af kæden, dreje pedalerne 15 til 20 gange, så smøremidlet kan trænge dybt ind i leddenes krinkelkroge, og tørre det overskydende af!
Vi introducerer Peatys LinkLube Wet!
hyper Dette kædesmøremiddel er en let biologisk nedbrydelig blanding af olier, voks og kraftige korrosionshæmmere, der giver dig en superglat, holdbar og støjsvag kæde under de vådeste og mest beskidte køreforhold.
Den er udviklet på baggrund af de hårde krav i Enduro World Series (EWS), hvor rytterne ofte skal køre hele dagen under de vådeste og mest beskidte forhold. Peaty har designet LinkLube Wet til at klare disse krav og mere til - den kan nemt holde en hel dag under alle forhold uden at blive til en tyk substans, der er umulig at rengøre.
LinkLube Wet er en blanding af voks og olie med højere viskositet og en højere koncentration af voks og korrosionshæmmere end LinkLube All-Weather.
Du skal blot påføre smøremidlet på indersiden af kæden, dreje pedalerne 15-20 gange, så smøremidlet kan trænge dybt ind i leddenes krinkelkroge, og tørre det overskydende af!
elle transparent To dele; Hvad betyder det: Du vil opdage, at når din flaske LinkLube har stået stille i et stykke tid, vil den sætte sig med grundsmøremidlet øverst og en mystisk blå hemmelig sauce, der langsomt falder til bunds i flasken. Men frygt ikke!
Det er en vigtig funktion, som gør, at vores smøremiddel kan bruges under alle vejrforhold. Den hemmelige sauce er en unik blanding af olier og voks, som normalt kun findes enkeltvis i våde eller tørre smøremidler.
transparent rapide tous Med en masse hårdt arbejde i laboratoriet er det lykkedes os at blande dem til et enkelt supersmøremiddel, der kan give utrolig langvarig beskyttelse i vådt vejr, samtidig med at det forbliver usædvanligt rent under tørre og støvede forhold. Basissmøremidlet er en korrosionsbeskyttende, gennemtrængende olie, der fortrænger vand, som, når det rystes med den hemmelige sauce, vil finde vej ind i kædens krinkelkroge og sprækker.elle elle Når den når ind i kædeleddenes indre, vil basisolien drive fugt, sand og snavs ud og efterlade den særlige sauce, som reducerer friktion, vibrationer og transmissionsstøj.
Science Yo!: Når LinkLube bruges første gang på en brugt (men tilsyneladende ren) gearkasse, kan kæden blive sort ret hurtigt. Åh åh, gå ikke i panik!
Det er faktisk LinkLube, der afviser det snavs, der har gemt sig inde i dine ruller. Bare bliv ved med at affedte og påføre igen, og efter et par ture vil din kæde være ren igen!
Anvendelse: Affedt transmissionen helt, før du påfører et nyt smøremiddel for at sikre, at der ikke er gammel kædeolie.
For at opnå de bedste resultater skal du bruge vores XXX-skummende transmissionsaffedtningsmiddel eller opløsningsmiddel til at fjerne genstridigt FACTORY-fedt til nye kæder. Sørg for at skylle din kæde grundigt med rent vand efter affedtning (affedtningsmidlet er trods alt designet til at spise kædeolie) Fjern så meget vand som muligt fra kæden. For at opnå de bedste resultater,
brug PT17 Ryst flasken godt for at fordele den hemmelige sauce jævnt Påfør smøremidlet, mens du ruller kæden baglæns (elcykler skal trædes fremad i et stativ), og sørg for, at hvert led er ordentligt dækket Fortsæt med at
Drej kæden i ca. 10 sekunder, så smøremidlet kan trænge ind i kæden Tør forsigtigt overskydende smøremiddel af kæden med en ren klud (overskydende olie på ydersiden af kæden tiltrækker støv under tørre forhold).
Nogle tips: I vådt vejr kan du efterlade en lille smule smøremiddel på ydersiden af kæden for at opnå en længerevarende beskyttelse. Når du bruger en brugt kæde første gang, vil du måske bemærke, at din kæde bliver sort - det er LinkLube, der jager snavs op fra kædens indre. Bare bliv ved med at rulle, affedte, smøre og gentage, indtil din kæde skinner igen!
Advarsel: Kom ikke LinkLube (eller noget andet smøremiddel for den sags skyld!) på dine bremser eller bremseklodser.
| Mærke | Peaty's |
| Leverandør reference | PWL-15 |
| Farve | brun/blå |
| Dominerende farve | Brun |
| Stability | Cykling |